2015. 07. 21.

Ischia Legend - díj Antoniónak!



2015.07.13-15. | Ischia Global film- és zenefesztivál |

Antonio mindenkit meghódított Ischiában a karizmájával, a humorával és az energiájával. Bejelentette, hogy Picasso után Versace szerepében is láthatjuk majd.


"Híres vagyok, 30 éve dolgozom, 25 éve vagyok Hollywoodban, azt hiszem, hogy sok jó filmet csináltam, de biztos vagyok abban, hogy a legjobb dolgokat még nem tettem meg, és ezért dolgozom."

"A karrieremben ma nemcsak a film, hanem a divat is nagy szerepet játszik: nemcsak el fogom játszani Versacét, hanem Londonban, ahol mostanság New Yorkon kívül lakom, elkezdtem marketing és dizájn kurzusra járni. Mindig is elbűvölt a divat világa."

| Forrás | Forrás |

Fotók: Facebook 1 | 2 | 3 | Twitter 1 | A Daily Mail fotója |

Getty albumok:
Az érkezés (júl.13.) Helen Mirren is látható néhány fotón 1 | A gála (júl.14.) Antonio dalra is fakadt 2 | Vicces fürdőgatyós kirándulás: 3


3. nap (júl.15.) fotó 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |



Egy vicces videó szintén 15-én Antonio facebookjáról :D


On my way to #MálagaDisfrutando como un niño. ¡Llegando a mi tierra!Mediterranean Rock & Roll!!!!
Posted by Antonio Banderas on 2015. július 15.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése